onsdag 20 juli 2011

min första LP!

Centrera


När jag var fem år fick jag denna LP:n av min pappa. TACK PAPPA. Som jag stirrade på alla de där ringarna och ville ha likadana. Och bilden på baksidan, så ville man ju se ut! Och texterna, som man ju förstår nuförtiden, vilka starka känslor, vilken dramatik! Jag älskar det.

He takes a drink, she goes inside
He starts to scream, the vases fly
He wishes that she wouldn't cry
He's not in love with her anymore

He makes demands, she draws the line
He starts the fight, she starts the lie
But what is truth when something dies
He's not in love with her anymore

You're not in love with someone else
You don't even love yourself

3 kommentarer:

  1. Jag som aldrig har gillat madonna.. undrar om det är fel på mig :P

    SvaraRadera
  2. MAN MÅSTE GILLA MADONNA! Hur kan man inte älska henne, jagmenar, se bara n Bed With Madonna & man är hooked.

    SvaraRadera