söndag 27 december 2009

Fredagen


Ja i fredags då... Först kom Anders och Andy hem till mig och gosade med mina djur. Både Ture och Sigge bet Andy, de som aldrig biter någon. Hahaha det kunde han ha det ålahuvudet! De kände väl på sig vad som skulle hända sen.
Sen stack vi förbi Sleazy och där dök Krille upp med full sminkning och renhorn på huvudet. Han stack hem rätt snart. Vi andra stack till Neostalgia och sen stack Andy så där försvann min sovplats. Fick gå hem, snyft! Dryga grabbar på vägen hem men jag såg så sur ut att ingen ville ha med mig och göra, bra!

3 kommentarer:

  1. Hej! Ja jag vet, men sängen ringde och ville ha hem mig genast! Men jag älskar dig massor ändåå!

    SvaraRadera
  2. Haha så är du inloggad som mig

    SvaraRadera
  3. Vilka taskmörtar!!!
    Man lämnar inte en kvinna i sticket så där!!
    De skulle ha en spark både här och var.
    Hmmppprrffff.

    SvaraRadera