måndag 22 mars 2010

Hit och dit

Förlustanmälan av körkort, anmälan av upphittat körkort, förlustanmälan av körkort och visakort, förlustanmälan av pass, jag är trött på att prata med polisen. Den senaste månaderna har jag fått

  • brev från polisen om att jag anmält mitt körkort försvunnet
  • brev från polisen om att jag har anmält att mitt körkort är upphittat
  • brev från polisen om att jag har anmält att min plånbok är bestulen
  • brev från polisen om att en pojke lämnat in mitt körkort och visakort som han hittat slängt på gården till polisen
  • brev från polisen med ett utdrag ut belastningsregistret som jag ska skicka till skolan jag vikarierade på
Ja och snart kommer jag få ett brev om att jag har förlustanmält mitt pass och efter det ett nytt brev om att jag har ett nytt pass att hämta ut. Min brevbärare måste tro att jag är grovt kriminell, snyft.

3 kommentarer:

  1. Aww min snutta! Vet du! Du borde kanske bli polis så du kan fixa allt det där själv! :P

    SvaraRadera
  2. Haha jag blev helt kär i min nya idé nu :P Fattar du va snygg du skulle va i polisuniform?! Haha! :D

    SvaraRadera
  3. hahaha nej Mila du har blandat ihop det. Det är DU som är het i polisuniform :P

    SvaraRadera