söndag 7 mars 2010

Andys födelsedag


Angående förra inlägget. Man kanske kan undra varför jag måste titta på asiatiska make up-tips men det är för att jag har sådana där ögonlock som många asiater har, som liksom gömmer allt smink man lägger på överlocket när man öppnar ögonen.

Igår var det i alla fall FROKTANSVART trevligt! Andy fyllde år, 23 för elfte gången! Jag och Krille hade inhandlat två pinupdamer som man kan sätta på kakelplattor och en fin robot i 50-talsframtidssnitt i födelsedagspresent.

Trevliga vänner var där. Längesedan jag skrattade så mycket direkt från hjärtat. Åh så underbart, jag blir glad när jag tänker på det.

Efter att vi hade varit hos Andy blev det en sväng till Dead End. Och sedan Distortion. Alla hade sådana däringa vip-kort utom jag och Sara, men det brukar fixa sig eftersom alla andra har det. Men inte denna gången. Vakten var MYCKET sträng, fast det är just han som brukar släppa in mig. Så vi fick ställa oss längst bak i kön och frysa. Tror knappt vi sa ett ord till varandra, jag förklarade det inte då, men varje gång jag pratade började mina ben skaka av köld så det var därför jag var tyst. Kanske samma för Sara. Sedan kom vi in, köade för att lämna in jackorna och sedan gick vi därifrån för att äta falafel, ungefär så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar