onsdag 24 mars 2010

Jag undrar

Ni som kan städa. Är ni beslutsamma och går från punkt A till B till C och går igenom hela hemmet uppifrånochner? Fastnar ni aldrig i att sortera smågrejjer som inte har någon betydelse i det stora hela? Till exempel att ställa alla böcker i hyllan i regnbågsordning (alla med röd rygg på ett ställe, alla med gul på ett ställe och så vidare), eller att sortera läppstift och ögonskuggor i lådor? Eller fastnar för att ni har hittat ett gammalt hårspänne som varit försvunnet och nu måste testas?

9 kommentarer:

  1. Jag fastnar ALLTID vid nått...försöker ha en plan hur allt ska göras men den går alltid åt skogen!

    SvaraRadera
  2. haha ja jag har inte fått ett skit gjort förutom att jag är ovanligt snyggt sminkad ;)

    SvaraRadera
  3. Jag gör precis likadant! :D Om det inte verkligen gäller förstås, när gäster är på väg osv.. Då kan jag städa utan att fastna. ;)

    SvaraRadera
  4. Nä, vet du vad, så skulle jag aldrig göra. Jag jobbar målmedvetet och effektivt från A till Ö utan avbrott...............

    SvaraRadera
  5. Sortera smink brukar jag göra med, sortera lite allt möjligt. Hittar jag någon trevlig tidning som är sisådär ett halvår gammal kanske jag läser om den jag kan ju ha missat något viktigt.

    Helt normalt!

    SvaraRadera
  6. Härligt att se att man har en normal bekantskapskrets! Förutom möjligtvis du då SiS ;P

    SvaraRadera
  7. Jag kan komma o hjälpa dig städa nån dag ^^

    SvaraRadera
  8. Som du vet är jag nog snäppet värre på det där med städning än vad du är..! :P Jag kan städa tex handfatet jättenoga o göra snygga organiserade högar av allt jox som ligger överallt o så känner jag mig jättenöjd o tillåter mig att läsa den där tidningen som jag hittade eller sortera smink eller hårprylar o sen är det totalt megakört.

    SvaraRadera