tisdag 30 mars 2010

Hjälp maj! Mig alltså inte månaden.

SERIÖSA RÅD MOTTAGES TACKSAMT!
Jag köpte ju en biljett av Skånetrafiken som fastnade i automaten för en månad sedan. Nu ÄNTLIGEN har Skånetrafiken hört av sig och säger att jag får pengar tillbaka om jag:

  • Visar upp biljettköpet med ett utdrag från min bank - vilket inte går eftersom jagbetalade med lösa sedlar
  • Visar upp biljett från tillfället - vilket ju är förbannat svårt eftersom den fastnade i automaten
Jag tog ju foton från tillfället men frågan är om de går att använda. De ser ut att vara tagna på lite vadsomhelst för att vara ärlig. Ska man se detta som att 200 kronor har gått åt helvete?

5 kommentarer:

  1. Haha men bilderna ser ut som att en skakig alkis har tagit dem!

    SvaraRadera
  2. skakig alkis, kan något vara trovärdigare ?

    SvaraRadera
  3. Det här måste vi gå till botten med!
    Kan inte acceptera sån nonchalans.
    Jag kavlar upp ärmarna...

    SvaraRadera